понеделник, 29 декември 2014 г.

Коледни фотосесии Варна

В празничните дни, бих искал да благодаря! Благодаря на всички близки, приятели, роднини, клиенти, които ме подкрепят и вярват в мен! Това е най-силната ми година от много години насам. За кратко време, успях да се утвърдя като добър и коректен фотограф, благодаря за голямото доверие! Радвам се на голям интерес към моите снимки - сайтът, блоговете, профилите ми в социалните медии, имат хидяли посещения от десетки държави и всеки ден постигат рекорди по посещаемост, за което свидетелстват и челните позиции в Гугъл. За една година, успях да покажа много малка част от всички фотосесии, които съм снимал, предстоят още много изненади и и хубави кадри! Наред с новите клиенти, благодаря на всички, чиито емоции имам удоволствието да разказвам със снимки през последните години, мога смело да кажа - не просто клиенти, а отдавна вече приятели! Нашите животи са свързани от красотата, слънцето в косите, усмивките, уловените погледи, важните моменти, които споделяме, благодарение на фотографията! През тази година, наред с големия успех, се научих да прощавам и да посрещам с гордост житейските уроци - срещнах и неприязън, завист, лоши мисли и нападки от страна на самозабравили се фотографи и техните придворни шутове - и на вас благодаря, че следите моето развитие, към всички хора имам само добри чувства и бързо забравям лошото. Гордея се със себе си и кадрите, които представям - истински, живи, непринудени, усмихнати, цветни, игра на слънцето и сенките! Моите снимки - това съм аз, виждам живота шарен, светъл, усмихнат, слънчев, приказен! До всички хора, които ме сравняват с други фотографи - не очаквайте снимки, различни от тези, които публикувам. Не очаквайте повече кадри от обявените официално в условията на фотосесиите (освен ако сам не преценя да подаря), не очаквайте, че ще давам снимки за избор. Ако сте свикнали да получавате много повече снимки на много ниски цени - не съм Вашия фотограф. Аз не съм като другите, ценя своя труд, стремя се и мисля, че доста успешно се справям до сега, да изграждам свой собствен стил! Вече познавате Катя и Васи от летните фотосесии, насладете се на техните чаровни усмивки и артистичен дух отново! Всички снимки от коледната фотосесия с Катя и Васи, вижте тук. Весели празници, приятели! Бъдете здрави, усмихнати, обичащи и обичани! Симеон http://simeonuzunov.weebly.com/ https://www.facebook.com/simeon.uzunov.photography #фотограф #варна #фотография #коледни #детски #фотосесии #фотосесия #коледна #детска #сесия #сесии #фотосесия #коледа

Няма коментари:

Публикуване на коментар